Věrnostní systém

Poznejte výhody našeho Věrnostního systému. Sbírejte body a nakupujte bez peněz.

 

1. Výhody věrnostního systému

Za každý nákup na našem E-shopu získáte body, za které si můžete příště nakoupit Vaše oblíbené produkty.

 

2. Pro koho je bodový systém určen?

Výhody našeho bodového systému můžou využívat pouze registrovaní zákazníci. Body nelze získávat prostřednictvím telefonické objednávky. 

3. Jak body získám? 

Za každý provedený nákup na našem E-shopu získáte body. Za každých utracených 10 Kč získáte 1 bod. Tedy čím více při Vašem nákupu utratíte, tím více bodů získáte. Body nezískáváte za nákup produktů ze sekce Nápoje Nealko, Dezerty a Zmrzlina, Alkohol a Cigarety. Body také nezískáváte za nákup produktu u kterého body právě uplatňujete. Počet obdržených bodů za nákup uvidíte na Vaší účtence před dokončením objednávky.

 

4. Jak zjistím kolik mám bodů?

Pokud máte dostatek bodů na Vašem účtu, můžete za body nakupovat. Stav Vašeho bodového účtu vidíte ZDE

 

5. Co si za ně můžu koupit a kolik bodů co stojí?

Za body můžete nakupit vše, kromě produktů ze sekce Nápoje Nealko, Dezerty a Zmrzlina, Alkohol a Cigarety. Cenu našich produktů v bodech naleznete u každého produktu při kliknutí na fotku produktu ZDE

 

6. Jak můžu získané body uplatnit při nákupu?

Pokud máte dostatek bodů na Všem účtu, tak je můžete uplatnit při nákupu v Košíku. Tady uvidíte, jaká je cena objednávky a kolik bodů můžete z Vašeho bodového účtu použít k nákupu obr.A. Pokud máte dostatek bodů na úhradu celé objednávky, tak je můžete uplatnit v dalším kroku obr.B.

7. Za jak dlouho musím body uplatnit?

Body na Vašem účtu mají platnost jeden rok od nákupu. Např. když si objednáte 1.1.2020 pizzu č. 2 - Margheritu, tak obdržíte 14 bodů. Body za tento nákup budete mít na svém účtu do 1.1.2021.

 

8. Jak rychle body za nákup získám? 

Body za provedený nákup obdržíte na Váš bodový účet ihned po převzetí objednávky od našeho kurýra.

9. Ohodnoťte objednávku a získejte další body.

Nezapomínejte hodnotit Vaše objednávky. Za každé odeslané hodnocení obdržíte dalších 5 bodů na Váš bodový účet.

10. Udělal/a jsem nákup, ale žádné body jsem neobdržel/a?

Pokud odešlete objednávku a potom ji nepřevezmete, nebo z nějakého důvodu stornujete, tak se body nepřipisují.

Nic z toho jste neudělali? Kontaktujte naši podporu na ON-LINE CHATU a problém společně vyřešíme.

 

Pokoušite se přistoupit k obsahu pro uživatelé starších 18 let